Monday, December 1, 2014

Permulaan Blog Baru

Mahir berkata-kata tetapi agar kurang dalam penulisan. Jadi harap maklum akan kekurangan dalam lenggok bahasa yang disampaikan. Blog ini diadakan bagi meluahkan rasa disepanjang perjalanan saya dalam mencapai cita-cita dalam kerjaya dan kehidupan. Bukanlah untuk berbangga tetapi lebih kepada perkongsian untuk bersama. Saya merupakan pengguna "GOOGLE" yang tegar dimana saya akan mencari semua jawapan kepada permasalahan saya disana. Dari alamat tempat, lokasi, terma bahasa dan lain-lain semuanya di"GOOGLE".
 
Jadi fokus utama dalam blog ini adalah:-
1. Berkongsi pengalaman ditempat kerja mahupun dirumah
2. Berkongsi pendapat mengenai isu keselamatan dan kesihatan pekerjaan
3. Pengalaman menggunakan KTM DUKE 200
4. Isu semasa yang berkaitan
 
Sekiranya saya menyimpang dari fokus harap dimaafkan.
 

No comments:

Post a Comment